تولید و اجرای تخصصی کفپوش بتنی و رزینی
افزودنی های بتن و محصولات پایه سیمانی

شبکه های اجتماعی
شماره تماس

سیلرهای محافظ سطح

L3

سیلر سخت کننده سطح

سیلر نفوذگر بتن L3 ، محصولی بر پایه سیلیکات لیتیوم، به دلیل ترکیبات شیمیایی ویژه با نفوذ به سطح بتن، باعث افزایش مقاومت سایشی و حفاظت در برابر نفوذ عوامل شیمیایی از جمله انواع اسید،  قلیا، آب و روغن می شود.

بتن پلیشی

معرفی محصول

سیلر نفوذگر بتن L3 ، محصولی بر پایه سیلیکات لیتیوم که به دلیل ترکیبات شیمیایی ویژه، با نفوذ در بتن، طی یک واکنش شیمیایی با کلسیم، آهک آزاد و مواد قلیایی مختلف در بتن، استحکام بتن را به طرز چشمگیری افزایش داده و بتن را در برابر نفوذ عوامل شیمیایی از جمله انواع اسید و قلیا حفظ کرده و مقاومت سطح را در برابر عوامل جوی و سایش افزایش می‌دهد.

نحوه استفاده از سیلر نفوذگر بتن

قبل از آنکه بخواهید از سیلر نفوذگر بتن یا هر لایه آستر دیگری استفاده کنید لازم است که سطح را به خوبی تمیز کنید، اگر شستشو مقدور است که چه بهتر و در غیر این صورت به کمک یک دستمال مرطوب و مواد شوینده هر گونه آلودگی بر روی سطح را پاک کنید.

البته بهتر است که ۲۴ ساعت قبل از استفاده از سیلر عملیات پاکسازی سطح انجام شود. بعد از آن یک الی دو ساعت قبل از استفاده از سیلر حفره های موجود بر روی سطوح و دیوارها  را پرکنید و سطح را سمباده بکشید.

سمباده کشی سطح به یکپارچگی آن کمک میکند و در نهایت سیلر با قدرت بیشتری به سطح می‌چسبد. پس از سمباده کشی لازم است که مجدد با استفاده از آب گرد و غبارهای نشسته بر روی سطح پاک شود تا سطح برای اجرای سیلر آماده باشد.

معمولا برای استفاده از سیلر شما به یک تینر نیاز دارید. حتما زمان تهیه سیلر به این نکته توجه کنید که چه نوع تینری برای آن مناسب است.

به طور کلی اینکه سیلر قرار است روی چه سطح یا چه وسیله ای و به چه میزان اجرا شود و چقدر نیاز است که رقیق باشد، تینر متفاوتی را میطلبد. شما میتوانید برای استفاده از سیلر نفوذگر بتن از وسایل مختلفی من‌جمله، غلطک رنگ، پیستوله و قلم مو استفاده کنید یا آن را بر روی سطح اسپری کنید.

پس از انجام این مراحل سطح شما آماده رنگ آمیزی است و شما میتوانید با خیال راحت رنگ آمیزی را شروع کنید.

مزایای استفاده از سیلر نفوذگر بتن

سیلر نفوذگر بتن که برای رنگ آمیزی مصالح بتنی کاربرد دارد دارای ویژگی های متعددی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

سیلر نفوذگر بتن به دلیل عدم نفوذ پذیری که در برابر رطوبت و عوامل شیمیایی دارد توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد و از این طریق جایگزین خوبی برای سایر محصولات شود علاوه بر این، استفاده از این سیلر سبب جلوگیری از ایجاد گرد و خاک وهمچنین برق تر شدن سطح میشود.

دوام و پایداری بالا، غیر قابل اشتعال بودن، هزینه های پایین، کمک به بهتر شدن مقاومت سایشی سطح های بتنی و سیمانی، قدرت جذب و نفوذ بالا از دیگر مزایای این سیلرهاست.
سیلر نفوذگر بتن به علت زیبایی که دارد پس از استفاده دیگر نیازی به اعمال پوشش اضافی من جمله فرش یا کاشی ندارد و خود به صورت یک کفپوش زیبا عمل میکند 

علاوه بر اینها مقایسه سیلرهای بتنی با دیگر سیلرها نشان داده است که ماندگاری و دوام آنها تا سالها پس از مصرف باقی میماند.

در کنار همه‌ی این موارد صیقل شدن سطح بتن با سیلرهای بتنی باعث کاهش استفاده از دیگر محصولات من جمله چوب، فرش و کاشی میشود. همچنین توانایی این سیلرها در بازتاب نور باعث روشن شدن هر چه بیشتر فضا و در نتیجه کاهش انرژی میشود.

نحوه عملکرد سیلر نفوذگر بتن L3

پس از اجرا روی سطح بتن طبق قانون، لوله های موئینه با مکانیزم فشار اسمزی به داخل بتن نفوذ نموده و با اهک آزاد و رطوبت موجود واکنش داده و تمامی ترک ها و لوله های موئینه را با ساخت کریستال های سوزنی پر میکند و بتن را در برابر نفوذ آب، یون ها و مواد شیمیایی مخرب موجود مقاوم میسازد.

مزایا

  • عدم نفوذ پذیری بستر در برابر رطوبت و عوامل شیمیایی
  • جلوگیری از ایجاد گرد و خاک
  • براق نمودن سطح
  • کاملا به صورت جذبی و قدرت نفوذ بالا در بتن
  • عدم ایجاد فیلم بر روی بستر
  • دوام و پایداری دائمی
  • بهبود مقاومت سایشی سطح سیمانی و بتنی
  • غیرقابل اشتعال
بتن پلیشی

مقرون به صرفه

به علت زیبایی سطح اعمال شده با سیلر نفوذگر بتن L3 ، پوشش اضافی مانند فرش یا کاشی دیگر لازم نیست. علاوه بر این ، هنگام مقایسه عمر و ماندگاری کفپوش های بتونی در مقابل فرش، کاشی و غیرخ، کفپوش بتونی موجب صرفه جویی در هزینه می شود.

پلیش بتن

صرفه جویی در زمان

صیقل شدن سطح بتن باعث کاهش استفاده از چوب ، فرش و کاشی و محصولات دیگر می شود. همچنین بازتاب نور، باعث روشنایی بیشترفضا و در نتیجه صرفه جویی در انرژی می شود.

کاربرد سیلر نفوذگر بتن

زمان رنگ آمیزی دیوارهای داخلی، بهتر است قبل از آن که دیوار رنگ آمیزی شود از یک لایه سیلر استفاده کرد، استفاده از سیلرنفوذگر بتن  برای رنگ آمیزی دیوارهای بتنی فایده‌‌های بسیاری دارد که در ادامه به  برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

از جمله مهم ترین کاربرد های این سیلر، استفاده از آن روی سطوح مختلف به عنوان یک لایه آستر است. سیلر نفوذگر بتن علاوه بر محافظت، کمک میکند تا فرورفتگی های سطح جبران شود و سطح برای رنگ آمیزی آماده شود.

فایده‌ی دیگری که این سیلر دارد کمک به چسبندگی بیشتر لایه هاست،  سیلر نفوذگر بتن به علت دارا بودن عوامل چسبندگی به راحتی بر روی سطوح دیوارهای قدیمی و جدید متصل میشود و پس از خشک شدن کمک می‌کند تا لایه های دیگر نیز با قدرت چسبندگی بیشتری به سطح متصل شوند.

از آنجا که برخی از رنگ‌ها به دیوار نمی‌چسبند استفاده از این سیلر بهترین گزینه برای رفع این مشکل است. علاوه بر این سیلر نفوذگر بتن کیفیت رنگ را نیز حفظ میکند.

از آنجا که بعضاً رنگ‌های وجود دارند که به هنگام استفاده  بر روی سطوح قدیمی کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهند استفاده از این سیلر کمک میکند تا کیفیت اولیه  در برخورد با رطوبت و سایش  از بین نرود.

  • کارخانجات
  • انبارها
  • پارکینگ ها و گاراژها
  • موزه و بیمارستان ها
  • مجموعه های ورزشی
  • فرودگاه ها
  • کلیه سطوح بتنی و سیمانی
سیلر نفوذگر بتن

بازتاب نور

بازتاب نور در سطح اعمال شده با سیلر نفوذگر بتن L3 می تواند جلوه بسیار زیبایی به سطح کف فروشگاه ، هتل ، دفتر کار، اتاق و یا فضاهای مختلف  می دهد. با انعکاس نور خورشید از کف علاوه بر جلوه بیشتر موجب صرفه جویی در نور مصنوعی می شود.

بتن پلیشی

زیبایی ، دوام و کیفیت

با اعمال سیلر نفوذگر بتن L3 بر روی سطح صنعتی با زیباتر شدن سطح فضای کار علاوه بر حس دیداری بهتر باعث افزایش طول عمر بتن بدلیل افزایش مقاومت سایشی سطح می شود.

سطوح صنعتی بدلیل کاربری و ترافیک سنگین باید در برابر سایش مقاومت بالایی داشته باشند که با اعمال سیلر نفوذگر می توان به طول عمر بستر افزود.

مقاوم در لکه

با اعمال سیلر نفوذگر بتن L3 بدلیل به وجودآمدن بستر متراکم و وجود ماده نفوذگر ، کف هم ضد آب و هم ضد لکه می شود.

 
پلیش بتن
با ما در تماس باشید

متخصصان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند

28424185 - 021