تولید و اجرای تخصصی کفپوش بتنی و رزینی
افزودنی های بتن و محصولات پایه سیمانی

شبکه های اجتماعی
شماره تماس

کفسازی صنعتی

M70

پودر سخت کننده ملاتی

بتن سخت ملاتی M70 صنعتی بعد از ترکیب با درصد معینی از آب به صورت ملات بر روی بتن تازه ‌به ضخامت  1 تا 2 سانتیمتر اجرا می گردد و یک لایه محکم با مقاومت سایشی بالا ایجاد می نماید که باعث جلوگیری از سایش و سایر عوامل مخرب می گردد.

بتن-سخت-ملاتی

معرفی محصول بتن سخت ملاتی M70

بتن سخت ملاتی صنعتی محصولیست که ترکیبی از کانی های سخت معدنی، فوق روان کننده‌ها و سیمان با عیار بالا و افزودنی‌های سیمان که در کارخانه تهیه میگردد. این محصول بعد از ترکیب با درصد معینی از آب به صورت ملات بر روی بتن تازه ‌به ضخامت 1 تا 2 سانتیمتر اجرا می گردد و یک لایه محکم با مقاومت سایشی بالا ایجاد می نماید که باعث جلوگیری از سایش و سایر عوامل مخرب می گردد.

این محصول نوعی بتن پر مقاومت است كه مقاومت خوبی در برابر سایش دارد. از مزایای دیگر این محصول میتوان به نمایان شدن سنگدانه ها پس از عملیات ساب زدن اشاره نمود.

کفسازی مقاوم، زیبا و با دوام

با توجه به اینکه اجرای نامناسب انواع کف سازی ها اعم از بتن معمولی، آسفالت، سنگ، سرامیک، موزائیک و… باعث بروز مشکلات زیادی در سطح کار و روند بهره برداری از مجموعه میشود و مقاومت پایین آنها در برابر شرایط جوی گوناگون و مواد شیمیایی و نیز ایجاد گردوغبار روی سطح و در اثر رفت و آمدهای فراوان و همچنین مقاومت فشاری، سایشی و مکانیکی پایین آنها باعث تخریب سریع کفسازی شده و بهره برداران را متحمل هزینه های هنگفت تعمیر و نگهداری کف می نماید و ضمن کاهش زیبایی مکان باعث به وجود آمدن دغدغه های فکری فراوان و عدم رضایتمندی مدیران مجموعه میشود که اینگونه مشکلات در روش کفسازی صنعتی مرتفع گردیده و با توجه به اینکه این محصول در رنگ های گوناگون عرضه میگردد، ضمن زیبایی دادن به مجموعه، رنگ های روشن آن موجب روشن تر شدن محل و نیز کم شدن هزینه انرژی برق می شود و نیز کاهش چشمگیر انواع ترک ها در سطح بتن را به همراه دارد و کفپوشی بسیار مقاوم، زیبا و با دوام را ارائه میدهد.

مزایا

  • مقاومت فشاری بالا (2 تا 3 برابر بتن سازه ای با عیار 300)
  • مقاومت سایشی در برابر ترافیک سنگین
  • اجرای همزمان بتن لایه زیرین و مواد بتن سخت
  • سرعت اجرای بالا
  • عدم تولید گرد و غبار
  • قابلیت ترمیم سریع و آسان
  • پایداری در برابر تغییرات دمایی
  • غیر قابل اشتعال
  • نفوذ پذیری بسیار کم و عدم جذب آلودگی
  • سهولت در نظافت
  • قابل شستشو بودن سطح
  • تنوع رنگی و پایداری رنگ های بکار رفته در اثر تابش نور خورشید
  • قابلیت ساب خوردن

دوام و کیفیت

دوام کف، نیاز اصلی کف صنعتی با کیفیت است. کیفیت بتن سخت ملاتی صنعتی با دوام در برابر سایش و چسبندگی آن به بتن تعیین می شود. سطح ایجاد شده با این محصول یک پوشش سخت و با دوام سخت را برای سطح بتن فراهم می کند که در اثر تردد ماشین آلات و غیره آسیب نبیند. اجرای مناسب بتن سخت ملاتی باعث کاهش تخلخل بتن در کاهش جذب روغن و سایر مواد شیمیایی و آسیب های احتمالی می شود.

بتن پلیشی

مشخصات فنی بتن سخت ملاتی M70

  • ظاهر : پودر رنگی
  • چگالی ظاهری پودر : 2،1±0،2
  • مقاومت فشاری : 30 نیوتن بر میلیمتر مربع مطابق با کلاس C20 F5 استاندارد EN13813-2003
  • سختی سنگدانه ها : 7 – ۸ مو
  • مقاومت سایشی : 384 میلیمتر مکعب مطابق با استاندارد EN12808-2:2009-01
  • استحکام چسبندگی : 0.75 نیوتن بر میلیمتر مربع مطابق با کلاس B0.5 استاندارد EN13813-2003
  • بازدهی تقریبی : 20 الی 40 کیلوگرم در هر مترمربع
  • دمای محیط زمان کار : +5 تا +35 درجه سانتی گراد

رنگ ها

رنگ های بتن سخت صنعتی

زمان

در حالی که بتن سخت ملاتی M70 روی بتن تازه اعمال می شود، عملیات بتن ریزی در یک مرحله انجام می شود و در طی 8 تا 12 ساعت پس از عملیات بتن ریزی و پرداخت سطح به پایان می رسد. سطح بعد از 24 ساعت قابل تردد سبک است و بعد از 3 هفته آماده بازگذاری سنگین است.

هزینه

بتن سخت ملاتی M70 ، راه حل کفپوش اقتصادی است که نسبت به کارایی و قیمت مقرون بصرفه، بسیار کارآمد هستند. هزینه اولیه مواد و کاهش هزینه نیروی کار هنگام بتن ریزی نسبت به روشهای مشابه کفسازی کم است. کاهش هزینه های نگهداری و چرخه عمر طولانی و هزینه های عملیاتی را به حداقل می رساند.

در کل، بتن ملاتی باعث صرفه جویی در هزینه های کوتاه مدت و دراز مدت می شود.

دوام و کیفیت

دوام کف، نیاز اصلی کف صنعتی با کیفیت است. کیفیت بتن سخت ملاتی M70 با دوام در برابر سایش و چسبندگی آن به بتن تعیین می شود. سطح ایجاد شده با بتن سخت ملاتی M70 یک پوشش سخت و با دوام سخت را برای سطح بتن فراهم می کند که در اثر تردد ماشین آلات و غیره آسیب نبیند. اجرای مناسب بتن سخت ملاتی M70 باعث کاهش تخلخل بتن در کاهش جذب روغن و سایر مواد شیمیایی و آسیب های احتمالی می شود.

زیبایی بصری

رنگ معمولی بتن سخت ملاتی خاکستری است ولی زیبایی بصری کف های صنعتی و دکوراتیو به دلیل کمک به روحیه کارگران و تصویر شرکتها اهمیت بیشتری پیدا کرده است. بتن ملاتی علاوه بر ویژگی های ذاتی می تواند در طراحی زیبایی بصری نیز نقش داشته باشد.

بتن ملاتی صنعتی با رنگدانه های معدنی برای ایجاد رنگهای متنوع تولید می شوند. کفهای بازتابنده نور می توانند فضای کاری را روشن تر کنند ، راندمان کار را بهبود بخشیده و هزینه های روشنایی را کاهش دهند. ارزش زیبایی بصری، باعث افزایش روند استفاده در سازه های عمومی و خانه های خصوصی شده است.

پودر بتن سخت خشک پاش

روش اجرا

بتن سخت ملاتی M70 به عنوان یک ترکیب تازه بر روی سطح بتن تازه اعمال می شوند که به صورت دستی انجام شود. در روش دستی به طور معمول پس از پهن کردن بتن، قبل از آنكه گیرش اولیه صورت پذیرد ، انجام می شود.

ضخامت نهایی بتن سخت ملاتی M70 باید از 1 تا 2 سانتی متر باشد. میزان مواد لازم برای دستیابی به این امر به تراکم عمده ای از پودر سخت کننده  بستگی دارد. استفاده نهایی از کف و نوع پودر سخت کننده میزان اعمال را تعیین می کند. با توجه به مصارف مختلف در مکانهای مختلف می توان در مقادیر مختلف تعیین کرد.

مقدار اعمال ملات سخت کننده ، 20 تا 40 کیلوگرم در مترمربع ایده آل است. اما بستگی زیادی به شرایط کارگاه ، فرمول بتن و میزان آب موجود در بتن دارد.

ایمنی

سطح باید در همه نوع از مواد استفاده از جمله شرایط مرطوب، خشک و آلوده یک محیط امن به حساب آید. بستر های تولید شده با پودر سخت کننده خشک پاش، سطح ضد لغزشی را بوجود می آورد که مناسب تردد و فعالیت روزانه است.

بسته بندی

پودر بتن سخت
  • پاکت کرافت کاغذی ۴ لایه ۲۵ کیلوگرمی

  • در جای خشک و دور از نور مستقیم خورشید و در دمای بین 5 تا 35 درجه سانتیگراد

سخن پایانی

برای به پایان رساندن کفسازی صنعتی درجه یک، نیاز به برنامه ریزی، هماهنگی و کنترل دقیق دارد. مخلوط بتون باید با کیفیت و برنامه تحویل بتن به کارگاه باید کنترل و پیوسته باشد. شرایط محیطی روی رطوبت سطح بتن و در نتیجه کاربرد و کیفیت محصول تأثیر می گذارد. مراحل اجرایی پهن کردن بتن با تجهیزات و با قدرت باید کاملاً زمانبندی شود. در انتها، اجرا و پرداخت مناسب بتن برای رسیدن به سطح نهایی با کیفیت، بسیار مهم است.

یک پیمانکار کفپوش بتن سخت صنعتی با تجربه که درک تنوع و جزئیات اجرای بتن و استفاده از تجهیزات مناسب را دارد، در تولید کیفیت نقش اساسی دارد. پیمانکاران حرفه ای از یک سیستم کنترل کیفیت استفاده می کنند.

بتن ملاتی
با ما در تماس باشید

متخصصان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند

28424185 - 021