تولید و اجرای تخصصی کفپوش بتنی و رزینی
افزودنی های بتن و محصولات پایه سیمانی

شبکه های اجتماعی
شماره تماس

کفسازی صنعتی

D80

پودر سخت کننده خشک پاش

پودر بتن سخت خشک پاش صنعتی D80 به صورت خشک بر روی سطح بتن تازه اعمال شده و سطح را در برابر سایش و ایجاد گرد و خاک مقاوم تر می کند، همچنین با بهبود مقاومت در برابر سایش و کاهش نفوذپذیری سطح، خصوصیات منفی بتن معمولی مانند تولید گرد و غبار و جذب مایعات را کاهش می دهند.

بتن سخت صنعتی
Home » کفسازی » پودر بتن سخت خشک پاش D80

پودر بتن سخت خشک پاش صنعتی D80

پودر بتن سخت خشک پاش صنعتی D80 به صورت خشک بر روی سطح بتن تازه اعمال شده و سطح را در برابر سایش و ایجاد گرد و خاک مقاوم تر می کند، همچنین با بهبود مقاومت در برابر سایش و کاهش نفوذپذیری سطح، خصوصیات منفی بتن معمولی مانند تولید گرد و غبار و جذب مایعات را کاهش می دهند.

پودر بتن سخت خشک پاش به صورت آماده و بسته بندی شده که شامل سیمان و افزودنیهایی جهت افزایش کارایی آن می باشد، تهیه و تولید شده است.

کیفیت سطح

برای رسیدن به یک سطح سخت سایش و مقاوم در برابر خط و خش و همچنین رسیدن به کیفیت نهایی پودر سخت کننده خشک پاش، ضرورت وجود آب کافی در سطح بتن تازه است تا بتواند به طور کامل مرطوب شده، به حالت خمیری در آمده و به صورت یکپارچه بر روی سطح بتن تازه پخش شود.

فرآیند هیدراتاسیون سیمان موجود در پودر سخت کننده خشک پاش با استفاده از آب موجود بر روی سطح بتن تازه تامین می گردد که این امر اهمیت سطح بتن و کیفیت بتن را به خوبی نشان می دهد.

مزایا

کلیه کفهای تولیدی ها انبارها و محیطهای تجاری نیازمند سطح مقاوم و با کیفیتی هستند که از لحاظ دوام طولانی مدت، مقاومت در برابر سایش، ضد آب بودن و عدم نفوذ پذیری و ایمنی بتواند نیاز مشتری را برطرف نماید. پودر سخت کننده با مقایسه با روش‌های جایگزین بهترین‌قیمت و عملکرد را داراست.

از ویژگیهای پودر بتن سخت کننده خشک پاش می توان صرفه‌جویی در زمان دوام طولانی مدت مقاومت سایشی بالا زیبایی بصری مقرون به صرفه بودن عدم تولید گرد و خاک و عدم نفوذ پذیری را نام برد.

پودر بتن سخت خشک پاش

مشخصات فنی

  • ظاهر : پودر رنگی
  • چگالی ظاهری پودر : 2،1±0،2
  • مقاومت فشاری : 35 نیوتن بر میلیمتر مربع مطابق با کلاس C30 F7 استاندارد EN13813-2003
  • سختی سنگدانه ها : 7 – 8 مو
  • مقاومت سایشی : 244 میلیمتر مکعب مطابق با استاندارد EN12808-2:2009-01
  • استحکام چسبندگی : 0.83 نیوتن بر میلیمتر مربع مطابق با کلاس B0.5 استاندارد EN13813-2003
  • بازدهی تقریبی : 4 الی 8 کیلوگرم در هر مترمربع
  • دمای محیط زمان کار : +5 تا +35 درجه سانتی گراد

رنگ ها

رنگ های بتن سخت صنعتی

زمان

در حالی که پودر بتن سخت خشک پاش صنعتی روی بتن تازه اعمال می شود، عملیات بتن ریزی در یک مرحله انجام می شود و در طی 8 تا 12 ساعت پس از عملیات بتن ریزی و پرداخت سطح به پایان می رسد. سطح بعد از 24 ساعت قابل تردد سبک است و بعد از 3 هفته آماده بازگذاری سنگین است.

هزینه

پودر بتن سخت خشک پاش صنعتی ، راه حل کفپوش اقتصادی است که نسبت به کارایی و قیمت مقرون بصرفه، بسیار کارآمد هستند. هزینه اولیه مواد و کاهش هزینه نیروی کار هنگام بتن ریزی نسبت به روشهای مشابه کفسازی کم است. کاهش هزینه های نگهداری و چرخه عمر طولانی و هزینه های عملیاتی را به حداقل می رساند.

در کل، پودر سخت کننده خشک پاش باعث صرفه جویی در هزینه های کوتاه مدت و دراز مدت می شود.

دوام و کیفیت

دوام کف، نیاز اصلی کف صنعتی با کیفیت است. کیفیت پودر سخت کننده صنعتی خشک پاش با دوام در برابر سایش و چسبندگی آن به بتن تعیین می شود. سطح ایجاد شده با پودر سخت کننده خشک پاش یک پوشش سخت و با دوام سخت را برای سطح بتن فراهم می کند که در اثر تردد ماشین آلات و غیره آسیب نبیند. اجرای مناسب پودر سخت کننده باعث کاهش تخلخل بتن در کاهش جذب روغن و سایر مواد شیمیایی و آسیب های احتمالی می شود.

زیبایی بصری

رنگ معمولی پودر سخت کننده خاکستری است ولی زیبایی بصری کف های صنعتی به دلیل کمک به روحیه کارگران و تصویر شرکتها اهمیت بیشتری پیدا کرده است. پودر سخت کننده علاوه بر ویژگی های ذاتی می تواند در طراحی زیبایی بصری نیز نقش داشته باشد.

پودر سخت کننده خشک پاش با رنگدانه های معدنی برای ایجاد رنگهای متنوع تولید می شوند. کفهای بازتابنده نور می توانند فضای کاری را روشن تر کنند ، راندمان کار را بهبود بخشیده و هزینه های روشنایی را کاهش دهند. ارزش زیبایی بصری پودر سخت کننده خشک پاش باعث افزایش روند استفاده در سازه های عمومی و خانه های خصوصی شده است.

پودر بتن سخت خشک پاش

روش اجرا

پودر سخت کننده خشک پاش به عنوان یک ترکیب خشک بر روی سطح بتن تازه اعمال می شوند که میتواند به صورت دستی یا مکانیکی انجام شود. در روش دستی به طور معمول پس از پهن کردن بتن انجام می شود و روش مكانیكی معمولاً بلافاصله پس از پهن شدن بتن ، قبل از آنكه گیرش اولیه بتن صورت پذیرد ، انجام می شود.

ضخامت نهایی پودر سخت کننده خشک پاش باید از 2 تا 3 میلی متر باشد. میزان مواد لازم برای دستیابی به این امر به تراکم عمده ای از پودر سخت کننده خشک پاش بستگی دارد. استفاده نهایی از کف و نوع پودر سخت کننده خشک پاش میزان اعمال را تعیین می کند. با توجه به مصارف مختلف در مکانهای مختلف می توان در مقادیر مختلف تعیین کرد.

در روش اعمال مکانیکی، 5 کیلوگرم در مترمربع ایده آل است و در روش اعمال با دست 4 تا 5 کیلوگرم در متر مربع پیشنهاد می گردد (حداکثر تا 7 کیلوگرم در متر مربع). اما بستگی زیادی به شرایط کارگاه ، فرمول بتن و میزان آب موجود در بتن دارد.

v>

ایمنی

سطح باید در همه نوع از مواد استفاده از جمله شرایط مرطوب، خشک و آلوده یک محیط امن به حساب آید. بستر های تولید شده با پودر سخت کننده خشک پاش، سطح ضد لغزشی را بوجود می آورد که مناسب تردد و فعالیت روزانه است.

بسته بندی

پودر بتن سخت
  • پاکت کرافت کاغذی ۴ لایه ۲۵ کیلوگرمی

  • در جای خشک و دور از نور مستقیم خورشید و در دمای بین 5 تا 35 درجه سانتیگراد

سخن پایانی

برای به پایان رساندن کفسازی صنعتی درجه یک، نیاز به برنامه ریزی، هماهنگی و کنترل دقیق دارد. مخلوط بتون باید با کیفیت و برنامه تحویل بتن به کارگاه باید کنترل و پیوسته باشد. شرایط محیطی روی رطوبت سطح بتن و در نتیجه کاربرد و کیفیت محصول تأثیر می گذارد. مراحل اجرایی پهن کردن بتن با تجهیزات و با قدرت باید کاملاً زمانبندی شود. در انتها، اجرا و پرداخت مناسب بتن برای رسیدن به سطح نهایی با کیفیت، بسیار مهم است.

یک پیمانکار کفپوش بتن سخت صنعتی با تجربه که درک تنوع و جزئیات اجرای بتن و استفاده از تجهیزات مناسب را دارد، در تولید کیفیت نقش اساسی دارد. پیمانکاران حرفه ای از یک سیستم کنترل کیفیت استفاده می کنند.

پودر بتن سخت خشک پاش
با ما در تماس باشید

متخصصان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند

28424185 - 021